یک برند معتبر جهانی دیگر در ایران
جزییات ورود محصولات بورلی هیلز به بازار ایران در گفتگو با نماینده انحصاری آن در ایران
بورلی هیلز، یک برند ایرلندی است که نسل جدیدی از خمیردندانهای سفیدکننده را بر پایه تحقیقات علمی و دانشگاهی تولید کرده است که بدون ساییدن سطح دندان و با استفاده از ترکیبات شیمیایی متفاوت، خاصیت لکهبری و سفیدکنندگی قابل توجهی را دارا هستند. در حال حاضر شرکت آرطی طب، پیشگام نمایندگی محصولات بورلی هیلز و ورود آنها به داخل کشور شده است. توضیحات بیشتر درباره ویژگیهای این خمیردندانها و جایگاه این محصولات در بازار کشورمان را در گفتگو با مهندس رامین معبود، مدیرعامل و مؤسس شرکت آرطی طب میخوانیم.
جناب مهندس معبود! محور فعالیتهای شرکت آرطی طب چیست؟
شرکت مهندسی پزشکی آرطی طب سال ۱۳۸۰ تأسیس شده است و فعالیت خود را با واردات انواع دستگاههای اتوماتیک آزمایشگاه شروع کرده و به مرور زمان، سیاست کاری خود را بر تولید محلول و مواد مصرفی دستگاههای آزمایشگاهی قرار داده است.
در حال حاضر آرطی طب در کل کشور ۷۰ نمایندگی فعال دارد و هدف آن، ارائه محصولات با کیفیت بالا و در خور شأن مصرف کنندگان است. ما در همین راستا درصدد افزودن کالا به لیست محصولات خود هستیم و پیرو آن از سال ۲۰۱۴ موفق به اخذ نمایندگی انحصاری برند بورلی هیلز فورمولا از کشور ایرلند شدیم و از سال ۲۰۱۵ شروع به ارائه محصولات با برند فوق در ایران کردهایم.
آیا همکاری آرطی طب و بورلی هیلز فقط به واردات خمیردندانهای این کمپانی محدود میشود؟ دورنمای شما برای همکاری با بورلی هیلز چیست؟
خوشبختانه شرکت آرطی طب و کمپانی بورلی هیلز روابط بسیار خوبی با یکدیگر برقرار کردهاند و با توجه به حضور مدیر و متخصص ارشد کمپانی بورلی هیلز در نمایشگاه Excida در ایران، روابط همکاری خوب، دوستانه و کاری بسیار محکمی با کمپانی برقرار شده است. همچنین با توجه به توسعه محصولات تولیدی کمپانی، قطعاً «این محصولات که هر کدام ویژگیهای خاص خودشان را دارند، به بازار ایران معرفی و عرضه خواهد شد.
در حال حاضر هیچ مشکلی در رابطه با کمپانی بورلی هیلز و همکاریهای لازم وجود ندارد و از آنجایی که کارها در چارچوب مستندات قانونی پیش میرود و شرکت آرطی طب تمام اصول کاری خودش را بر مبنای اجرای موارد قانونی بنا نهاده، پیشبینی میشود این روابط کاری جای توسعه و پیشرفت قابلتوجهی داشته باشند.
محصولات بورلی هلیز فورمولا، چه ویژگی منحصر به فردی نسبت به سایر خمیردندانها دارد؟
میدانیم که در حال حاضر انواع خمیردندانها با ویژگیهای مختلف، چه وارداتی و چه تولید داخل در بازار کشور وجود دارند، اما هدف شرکت آرطیطب از وارد کردن خمیردندانهای بورلیهیلز، بهرهمند شدن افراد از ویژگیهای خاص و منحصربهفرد آنها بوده است.
همیشه در مورد خمیر دندان دو ویژگی اساسی مطرح میشود که یکی از آنها میزان سایندگی و دومی میزان سفیدکنندگی آنها است. در اکثر محصولات، این دو ویژگی با یکدیگر همراه هستند، یعنی اگر خمیردندانی میزان سفیدکنندگی بالایی داشته باشد، پس سایندگی بالایی دارد و برعکس اگر میزان سایندگی خمیردندانی پایین باشد، سفیدکنندگی پایینی هم دارد.
بر همین اساس متخصصین کمپانی بورلی هیلز فورمولا، فرمولاسیون جدیدی ابداع کردهاند که بهوسیله آن میتوان با کمترین میزان سایندگی، حداکثر سفیدکنندگی را حاصل کرد. این امر با فرمولاسیون خاص این خمیردندانها محقق شده که در آن، از یک سورفاکتانت برای کاهش چسبندگی لکه بر روی دندان استفاده شده است که موجب لکهبری، رنگبری و در نهایت سفیدکنندگی بالای دندانها میشود.
در حال حاضر محصولات بورلیهیلز در بازار چه جایگاهی دارند و بر اساس پیشبینی شما چه سهمی از بازار ایران را به خود اختصاص خواهند داد؟
خوشبختانه با توجه به حضور قوی و خوب شرکت آرطی طب در نمایشگاه بینالمللی انجمن دندانپزشکی ایران، Excida، محصولات بورلیهیلز با استقبال بسیار خوب و عالی از طرف دندانپزشکان و شرکتهای پخش فعال و قوی ایران روبرو شد، که این مسئله برای من دور از انتظار نبود و یقین داشتم که این خمیردندانها، با توجه به خواص منحصر به خودشان، انتظارات پزشکان و مصرفکنندگان را بهراحتی برآورده کنند. من آینده و افق بسیار روشنی را در عرضه این محصولات به بازار ایران میبینم، چراکه آنها این قابلیت را دارند که بتوانند بهراحتی انتظارات مصرفکنندگان و دندانپزشکان و اساتید صاحبنظر را برآورده کنند و قطعاً» سهم بسزایی از بازار مصرف را میتوان به این محصولات اختصاص داد.
منبع:دندانه